Artykuł sponsorowany

Na czym polega usługa konfekcjonowania kosmetyków?

Na czym polega usługa konfekcjonowania kosmetyków?

Konfekcjonowanie kosmetyków to jedna z popularniejszych usług w branży kosmetologicznej. Może być świadczona wyłącznie przez doświadczone przedsiębiorstwa, dysponujące odpowiednim sprzętem i wiedzą. Tylko zaawansowane technologicznie urządzenia ułatwiają profesjonalne zapakowanie produktów, również tych w postaci aerozoli. Czym dokładnie jest konfekcjonowanie kosmetyków i jak przebiega? Wyjaśniamy.

Konfekcjonowanie kosmetyków – na czym polega?

Konfekcjonowanie kosmetyków to szereg działań mających na celu zapakowanie produktów i ich przygotowanie do sprzedaży. Z uwagi na konieczność wykorzystania do tego celu zaawansowanych technologicznie urządzeń, usługi te świadczą jedynie wyspecjalizowane firmy. Co ważne, konfekcjonowanie kosmetyków może dotyczyć produktów w różnych postaciach, nie tylko tych w formie aerozoli. Specjaliści pakują bowiem substancje w postaci stałej, np. kremy, jak i ciekłej, w tym perfumy. Inaczej pakuje się kremy, a jeszcze inaczej aerozole. W zależności od indywidualnych oczekiwań klienta produkty kosmetyczne mogą być umieszczone w:

Przeczytaj również: Na czym polega konfekcjonowanie kosmetyków?

  • foliowych torebkach,

  • tubkach,

  • szklanych pojemnikach,

  • puszkach dekoracyjnych,

  • i wielu innych.

Wspomniane rodzaje pojemników mogą być wzbogacone akcesoriami ułatwiającymi aplikację, np. korkami, pompkami czy zamknięciami.

Typ i parametry opakowania powinny być ustalane indywidualnie. Warto wziąć pod uwagę nie tylko rodzaj kosmetyku, ale też walory estetyczne, funkcjonalne czy ochronne. Wynika to z faktu, iż na tego typu opakowaniach musi znaleźć się nie tylko nazwa produktu. Potrzebne są też szczegółowe informacje, takie jak skład czy sposób użycia.

Przeczytaj również: Jak osiągnąć zapach świeżości w praniu? Porady eksperta.

Jak przebiega pakowanie aerozoli?

O ile pakowanie kremów czy innych substancji ciekłych nie jest trudne, o tyle szczególną uwagę przedsiębiorstwa zwracają podczas pakowania produktów aerozolowych. 

Przeczytaj również: Jak wybrać odpowiednią farbkę strukturalną do brwi dla różnych typów skóry i kolorów włosów?

Z uwagi na fakt, iż umożliwiają one korzystanie z zawartości pod ciśnieniem, wymagają wykorzystania nowoczesnych urządzeń, o wiele bardziej zaawansowanych niż te potrzebne do pakowania np. kremów – wyjaśnia ekspert z firmy WATS Piasecki i Wspólnicy Sp. J. Dodaje, że w ich firmie można zamówić nie tylko profesjonalne napełnianie dostarczonych opakowań o różnej wielkości i pojemności, ale też wsparcie w opracowaniu receptury. Co więcej, przedsiębiorstwa takie jak to mogą się zająć także produkcją produktu na podstawie wybranych komponentów.

Co równie ważne, przedsiębiorstwa specjalizujące się w konfekcjonowaniu kosmetyków oferują napełnianie opakowań aerozolowych nie tylko produktami kosmetycznymi. Odpowiednia linia technologiczna umożliwia wypełnianie pojemników pod ciśnieniem chemią gospodarczą, środkami czyszczącymi i pielęgnacyjnymi czy też substancjami medycznymi.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystamy z plików cookies, które zapisują się w pamięci Twojej przeglądarki.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony. Korzystamy z nich także w celach analitycznych i reklamowych, również przy współpracy z partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies przechodząc do ustawień. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.